sobota, 1 września 2012

ADELE



czerwiec 2012 r.

8 komentarzy:

  1. Nie mogę przestać się wgapiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. : D też nie mogę oderwać wzroku ,
      mam pytanko , zrobisz jakis poradnik ?
      graficzny ?

      Usuń
    2. Nigdy nie myslałam nad podradnikiem , :)
      A jak pomysle to na pewno napiszę o tym :P

      Usuń
  2. ADELE o.o o mamo , pierwsze co przychodzi mi do glowy ,kiedy to zobaczylam
    JAK TY TO ZROBIŁAŚ ... CZARY :0
    czym ty to rysujesz ? myszka,touch padem czy tabletem ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie slyszalam zeby mozna bylo rysować tabletem : o myslalam ze piórkiem ,
    a tak czy inaczej ja rysuje myszką , rzadziej touch padem , :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatkało mnie (oczywiście w pozytywnym sensie), że nie umiem powiedzieć nic więcej niż "woooooow", a więc:

    Woooooow...

    OdpowiedzUsuń