poniedziałek, 15 października 2012

"bo nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło"




Dziś mija rok odkąd ...
upodobałam sobie i uwielbiłam  twórczość Panny Jagody - a to nie jest zwyczajna artystka, żadna tam ,,słaba bakteria ,którą konkurencyjny środek do mycia kibli zabija jeszcze przed domestosem ''-J.M
Po pewnym czasie stwierdziłam,(jak już wyżej wspomniałam ), że bardzo mi się taka technika malunku podoba i chciałabym spróbować. Na początku szło ślamazarnie i wyglądało doprawdy komicznie.
Z perspektywy dnia dzisiejszego, uważam iż z miesiaca na miesiac robię postęp i to dosyć widoczny ,gdzie nawet Jagienka na swoim blogu porównala moją osobę do kameleona :o
Macie tutaj cały zbiór grafik tych lepszych i gorszych z całeeeeeego tego roku mojej przygody z malarstwem cyfrowym :










Aby powiększyć kliknij na obrazek
Przyznam, ze trochę się tego zebrało, aż sama łapie się za głowę jak to ten czas mknie nieopamiętanie.



6 komentarzy:

  1. Grafiki niesamowite, widać duży pozytywny postęp. Aż chce się więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. No racja, racja :d nie ma się czego uczepić .. Wszystkie zajebiste, no, ale przecież jakie inne mogłyby być, prawda ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są niesamowite ale nałdaniejszy jest ta praca z napisem kolczykowe cuda najbardziej mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika ta była niekonwencjonalna i nieprzemyślana. Początkowo miała to być Kirsten Dunst, a wyszło co wyszło >D + zabójcza czcionka , moje pismo.

      Usuń