niedziela, 28 października 2012

Grafika dla Ani.


Niewykluczonym jest ,że ten rysunek jeszcze będę dokańczać -kiedy ?  trudno powiedzieć,ale kiedyś na pewno.
Tekstura tła pochodzi z Deviantart, została ona przeze mnie przerobiona i dopasowana do treści nagłówka :)
Hahaha chomiczek  ,którego na swoim komputerze mam juz od kilku dni ,  wczoraj ocenił moją pracę.
Zwierzątka to jednak zwierzątka nawet te interaktywne. Mam tutaj problem z interpretacją tego zjawiska może pomożecie ?



 Gorąco polecam blog : O Gosi Sosze ! ,
tam też możecie zobaczyć jak powyższa grafika się prezentuje.

pozdrawiam
Solien

6 komentarzy:

  1. Hihih może z wrażenia padł ?
    Genialna grafika ,pytania o to są zbędne , po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥♥ - nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie, jak Ty to tworzysz? :)


    POZDRAWIAM,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu maluje ,przy okazji robiąc to ,co lubię i jest moją pasją.
      Ot cała tajemnica.

      również pozdrawiam,
      Natalia

      Usuń